۱۰ پاسخ

😐 خب خیلی زود رفتی

همون یکشنبه هم نرو
وایسا ۸ هفته

زودرفتین

یگانه جان به نظرم یکشنبه هم نرو
یه دفعه ۷ هفته برو که خیالت راحت باشه
لکه بینی ک نداری خودتو الکی اینقدر دکتر ب دکتر نکن

زود بوده گلم
اروم‌باش
دیده میشه

عجله نکن تا ۹ هفته هم اکیه تحمل کنی

سونو واژینال دادی یا شکمی؟

عشقم بمنم دکترم گفت حتی گفت ندیدم باید سقط شه من و همسرم خیلی استرس کشیدیم رفتم سونو جای دیگه دید عزیزم پنج هفته خیلی کوچیکه ساک بچه

عزیزم زوده

عزیزم مبارک باشه اصلا نگران نباش فقط زود رفتی به امیده خدا بارداری خوبی رو طی کنید

خیلی زود رفتی عزیزم. نی نی هنوز فرصت میخواد 🥺🫶🏼🤗

سوال های مرتبط