کسی تو بیمارستان فیاض بخش زایمان کرده؟؟؟

۵ پاسخ

من واقعا دیگه رد دادم از دست بعضیا تا میگی فلان بیمارستان دولتی چطوره میان شروع میکنن که وای کشتارگاه برید غسالخونس میکشنتون همشون یزیدن
خو اگه اینجوریه یعنی هرکی میره دولتی مرده واقعا کاش یکی بیاد اینو به من توضیح بده

تجربمو گفتم تو تاپیکم بخونید

بیمارستان فیاض بخش نرید اصلا پرستارها عصبی بی اخلاق اصلا دعواداارن باهمه اگ جونتون براتون مهمه نرید

من ۳۰ام عالیه👌👌

من زایمان نکردم ولی خیلی مرتب شده

سوال های مرتبط