یاسان اسم قشنگیه رو پسرم بذارم؟

۱۰ پاسخ

نه با احترام

نهههههه

سلیقه من نیست

نه...

با احترام نه یه جوریه صدا کردنش به نظرم

من میخام بزارم آرسان 😁

من یه دانش اموز داشتم اسمش یاسان بود
خیلی شیرین و تو دل برو بود
دوس داشتم اسم بچمو بزارم یاسان ولی شوهرم دوس نداره
بنظر من که قشنگه

نه ببخشیدا.

نه اصلا

معنیش چی

سوال های مرتبط

عاشق عاشق قصد بارداری