۱۶ پاسخ

فقط موتوریا🥰

وااای تو خیابون چرا ؟جا قحط بودددد؟

وویییییی چقد قشنگ🥹

چقدر مردم دل سیاهی هستیم
من که فقط زیبایی دیدم دلم رفت 😍
هنگ‌کردم دیدم نظراتو 🫤

نع🤣نیس

نمیتونستن مهمون دعوت کنن و نمیخواستن تنهایی جشن بگیرن 🥹😂🤣

بنظرم چرا قحط مگه یروزه آدم واجب تو خیابونای سباهو کثیف پر دود عکس بندازیمفرمالیته تو شمال چشه🫡🫡🫡

فقط اون پسرای رو موتوررر😂😂😂

چقدر جالب 🩷🩷

انشالله خوشبختی همه جونا

ای خداا چه نازن😍😍😍
فقط موتوریا 🤣🤣🤣آفرین بهتون

حس قشنگ واقعی چیزیه که تو هزار تا از این عکسام نمیشه نشونش داد😊

انشالله ک همه جوونا خوشبحت و عاقبت بخیر بشن❤️

موتوریارو میخاممممم🥺🥺🥺

فقط اون دوتا پسرا😂😂😂😂

شما عکس گرفتی؟

سوال های مرتبط