سلام عزیزم خوبی اگه یک چشم و یک سوراخ بینی پسرت کوچکتر شده آره یک چیزی مونده تو گلوش ما بهش میگیم بندِ
میبریم جا بندی بندشو باز میکنه اگه ندارین همچین کسیو کامشو باانگشت اشاره بده بالا آروم ناخون نداشته باشی بعد بهش شیر بده خوب میشه
عزیزممنم چند روز پیش دختر هی تک سرفه میکرد غذا اصلا نمیخورد
یه بار یه قاشق غذا خورد یوهو شیر قبل و رو بالا آورد
بعد اون خوب شد دیگه سرفه نکرد غذا هم خورد
امکان یه چیزی تو گلوش بود بالا آورد خوب شد
به نظرمممکنه جعفری باشه
یکم نون خالی بده بخوره، بعد بهش کلی آب بده
نه این اداشونه پسرمنم جدیدا همینطور میکنه🤣
قطره سدیم کلراید بگیر بزن
موقع دندون در آوردن رفلاکس بدتر میشه
جعفری نمونده اگرمونده باشه باید تمام روز صدای خر خر بده اگر قطره زدی بعد دیدی همونموقع صدا قطع شد رفلاکس هست ممکنه بعد دوباره صدا بیاد
عزیزم حتما حتما قطره سدیم کلراید بگیر تند تند استفاده کن بریز داخل بینیش خوب میشه
اگه سرفه نمیکنه حتما ته گلوش ی چی هستش ببر دکتر
احتمال داره اون جعفري چسبيده باشه ته حلقش آب زياد بده بخوره
من جای شما بودم میبردم دکتر
قطعا نباید اون جعفری مونده باشه ولی دور از جون اگه بمونه و عفونت کنه خیلی بده
ن بابا جعفری نیست همون رفلاکسه
شایدم سینه ش چرک شده سرفه میکنه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.