۹ پاسخ

خود خوری ، می ریزم تو خودم فعلا حاصلش شده معده درد 😄تابعد ببینیم خدا چی خواسته

به نام خدا گریه🥴

یه کم گریه می کنم بعد پسرم رو برمیدارم میرم بیرون یه کم هوا میخوریم سعی میکنم بخاطر بچه زود ازش گذر کنم البته توی دلم میمونه شب موقع خواب خودخوری میکنم

آهنگ گوش میدم و گریه میکنم

گریه

فحش میدم فححخش🤬🤬🤬🤬

فحش میدم ب همه

هیچی تا میتونم خودخوری میکنم بعدم سر شوهرم خالی میکنم 😁😁😁

هیچی تو خودم میریزم بعدم میفتم به جون خونه و تمییزکاری ناراحتیم یادم میره

سوال های مرتبط