۵ پاسخ

آزمایشگاه بیمارستان ببر میگیرن چون زمانش نباید بگذره

همیشه یه مرکز کشیک دارن عزیزم

ازمایشگاه بیمارستان ببر احتمالا باز باشن

تعطیله فردا.
3 تا 5 روزگی فرصت ازمایش هست.

بهداشت ها تعطیله اما تو هر منطقه یک بهداشت مرکزی هست که همیشه بازه.

شنبه ببر دیگه ،باید امروز میبردی سه تا ۵روزکی میشه برد

سوال های مرتبط