براب بچه های امسال، بیمارستان پیوند شناسنامه صدار میزنه یا شیراز؟
عزیز من ۲۱بهمن پارسال سزارین شدم خیلی هم راضیم زنگ بزن اطلاعات دقیق میگه هزینه رو من ۳ دادم سنو گرافی بنویس سزارینی هستی ۱۰ تومان دکتر گرفت بیمارستان ی ۲۸ اینا با تما وسایل داروبعد شد بازم زنگ بزن دقیق بپرس شمارش از گوگل در بیار
فروردین با دکتر کاظمی سزارین شدم،هزینهذبیمارستان با بیمم ۶ تومن شد،دستمزد دکترم ۱۵ تومن
۴۵ روز پیش سزارین کردم ۴۹ تومن هزینه شد با بیمه سلامت ک آزاد گفتن ۵۹ تومن میشه
دختر خالم۶ماه پیش زایمان کرد۳۵تومن سزارین
من تحت نظر سروگل شهریورم
هزینه زیرمیزی گفته ۱۵ چون شکم دومم و سز اجباری
ولی بیمارستان پرسیدم هفته قبلی گفت ۴۵
آذر پارسال طبیعی زایمان کردم فقط هزینه لباس و زیرانداز گرفتن ازم زایمان طبیعی رایگانه
سزارین رو نمیدونم
یه نفر زایمان کرده بود سزارین اختیاری با سروگل شهریور. 20 تومن دست مزد ازش گرفته بوده حدود 25 هم بیمارستان شده بود. همبن سه روز پیش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.