بچها بیمارستان مردم پیروزی زایمان کردید جدیدا چند طبیعی و سزارین

۶ پاسخ

بیمارستانن رسالت که خصوصیه گف ۱۰۰م

ساختمونشم جالب نبود😂😂ولی اون درجه اهمیتش خیلی پایینه وقتی پرسنلش خوب باشن

از چت جی پی تی پرسیدم

تصویر

تنها چیزی ک من دیدم و اصلا خوشم نیومد اینه ک فکر کنم سر سزارین کردن خیلی سخت بگیرن.صندوق دلرش میگفت اگه اختیتری باشی هیچ بیمه ای قبول نمیکنن.گفتم دکتر نامه بده چی؟گفت نامه دکارم باید خیلی دلیلش محکم باشه وگرنه قبول نمیکنبم.گفتم خوبه پول بیمارستان خصوصی میگیرین ولی مثل بیمارستان دولتی میخواین هر طور شده طرف طبیعی زایمان کنه یا پول سزارین اختیاریو هر طور شده بکنید تو پاچمون😑🤣

دولتیه درسته؟
ما چند سال پیش یکی از آشناهامون برای طبیعی رفت اخرم سزارین شد
برخوردشون اون‌ موقع خوب نبود اصلا
کلا ببین دولتی مناطق پایین اینجوریه
اگ دولتی منطقه بهتر بری شایو برخوردشون بهتر باشه
قیمت رو هم‌ نمیدونم

من دو سه هفته پیش اونجا بودم پرسیدم ازشون.سزارین اختیاری ۸۰
سزارین اجباری ۵۰ تا ۶۰ و طبیعی ۴۵

سوال های مرتبط

مامان نخود مامان نخود هفته سی‌وششم بارداری
مامان مامانِ پِندار🩵🐣 مامان مامانِ پِندار🩵🐣 هفته بیست‌وهشتم بارداری