درصورتیکه ناشتا۹۰بودم
منم امروز ساعت ۳زدم قندم الان قندم ۱۶۰ هستش
یعنی کلا قند بالا میبره دیگه پایین نمیاد ؟یا از اول قندتون لب مرز یا بالا بوده؟
شما زدید درد داره ؟
منم زدم تا ۲۰۰ رفت
ولی برنج ماکارونی سیب زمینی و چیزهای قندی نخور نون لواش هم نخور سنگک بخور اب زیاد بخور
گلی نون لواش کلا بزار کنار بجاش نون سنگک بخور بعد خیار سبز. سبزی . کاهو اینا رو بخور چیزای شیرین هم باهاش خداحافظی کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.