۲ پاسخ

بر اساس دما خودت هرچقدر لباس پوشیدی برای کوچولوت یکم بیشتر بپوشون
و برای چک کردن دما اگر پشت گردنش یا شکمش یخ کرده باشه یعنی سردشه اگه هم عرق کرده باشه گرمشه
ولی خب کلا بر اساس اینکه خودت گرمته یا سردته بچه هم خیلی فرقی نداره

یه لایه لباس کافیشه

سوال های مرتبط

مامان کایرا👩🏻‍🍼🧿 مامان کایرا👩🏻‍🍼🧿 ۱۰ ماهگی