دختر شیرخشک چی گرفتی یوبس نشد؟
منم دو روزه نان ای ار میدم روز اول دسشویی کرذ ولی امروز نه
من ک دخترم از همون اول لخت و پتی عادت دادم با اینکه اشفند بدنیا اومد برف میبارید و هوا سرد بود .الانم روزا بادی بندی تنش میکنم بدون شلوار شبا هم یع بادی آستین دار بازم بدون شلوار…و بهترین نقاط واسه اینکه بفهمی بچه سردشه یا گرمشه از بازو و ران پا و وسط شکم …اون بینی و دست و پا همیشه و مدام سرده و ملاکی برای گرمی و سردی بچه نیست …خیلی از ما شاید گرممون باشه ولی نوک بینی سرده ، پاهامون سرده پس نقاط اصلی میشه بازو و ران پا و اصلی ترین شکم که دماش متعادل و گرم باشه
از دمای سرشو دست و پاهاش
لمس کن ببین دماش گرمه یا سرده یا معمولیه
من هروقت عرق میکنه میفهمم گرمشه عرق ک نمیکنه دیگه ینی اوکیه
بچه هم مثل خودته فقط یه کوچولو از خودت بیشتر لباس داشته باشه مثل تو آستین کوتاه تنته به اون آستین بلند بپوشون ولی نخی چون هوا هم گرمه گرمازده نشه
به همراه کلاه بندی نازک وجوراب
با دمای بدن خودت تنظیم کن باهرلباس هستی بچه یک تیکه بیشتر تنش باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.