من بعضی وقتا میدم اما بیشتر براش جدا درست میکنم
پسر من از ۹ماهگی لب به غذای خودش نزد
اره
من از الان میدم چون بیشتر غذای سفره دوس داره
ادویه رو کم بزنی مشکلی نداره
اره من میدم
من میدم
من هم میپزم براش هم لز غذای خودمون میدم
من از یکماه پیش میدم ولی کم میخوره
من میدم قبلا شاید هفته ای یروز الان ولی طوری شده هفته ای یروز فقط براش غذای مخصوص میذارم کاونم نمیخوره و غذای خودمون رومیخوره
آره من میدم
منم تازه گیا میدم .آخه اصلا لب به غذای خودش نمیزنه
من بیشتر وقتا میدم
من که همه چی میدم هرچی میخوریم فقط ادویه نداشته باشه نمک کمتر
من امشب کله پاچه دادم😅
من میدم
من میدم
بعضی وقتا میدم
تنها ادویه که به غذام میزنم نمک و زردچوبه اس
حساسیت به پرتئینش هنوز رفع نشده
من میدم اکثرا
من میدم
منم میدم
من میدم دیگ سوپ و فرنی نمیخوره
من میدم از الان
چون دخترم سوپ و اینا اصلا نمیخوره
پسر من فقط غذایی که خودمون بخوریم میخوره
من از ۸ ماهگی غذای سفره میدم
من میدم
بله من خیلی وقته غذای سفره میدم
و البته کم نمک باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.