۶ پاسخ

من دختر بزرگمو یک هفته بعد از واکسن دوماهگی بردم واقعا تایمش خوب بود ولی این یکیو چون مسافرت بودیم نبردم دیر شد این هفته میبرم

من اخرای دوماه بود سوراخ کردم اذیتم نکرد خودشم همینطور فقط موقع سوراخ کردن گریه کرد و تعویض گوشواره

من ۴ماهگی سوراخ کردم ولی اگر برگردم عقب حتما دوست سه ماهگی سوراخ می‌کنم
چون ازینکه گرفتمش محکم خیلی ناراحت شد
ولی خیلی زود خوب شد اصلا هیچ درد و مشکلی هم نداشت

به نظرم 4 ماهگی خوبه بچه هنوز با گوشش آشنا نشده که بخواد دست کاری کنه من 4 یا5 سوراخ میکنم

دو سه ماهگی خوبه دخترم هشت ماهه بود تکون میخورد اذیت شد طفلک

بهترینش بعداز واکسن ۱۸ ماهگی دکتربهم گفت

سوال های مرتبط