دمای داخل دستگاه زردی چقدر باید باشه؟

۲ پاسخ

نهایت دستتو بزار داخل دستگاه هرموقع دیدی مناسبه روی همون دما تنظیمش کن

عزیزم خودش دماش تنظیم میشه

سوال های مرتبط

مامان فرهان 🩵 مامان فرهان 🩵 ۱۴ ماهگی
مامان امیرعلی.ریحانه مامان امیرعلی.ریحانه ۱۲ ماهگی