عزیزم توی بارداری بخاطر ویار هرچی که دلت میخواد بخور فقط مراعات کن گوشت بخور ماهی بخور لبنیات خیلی بخور بو قلمون هم پر از پروتعین اگه تونستی بخور والا من خیلی بدم میاد کلا از مرغ هم خوشم میومد بخاطر بارداری زده شدم ولی در کل ممنوعیت بارداری کلا سمت ویتامین آ میگرده جیگر آب هویچ کدو سبز باقلا کدو سبز و باقلا و هویج در حد خیلی کم میشه استفاده کرد زیاد نه ولی جیگر و دل و هرچی که هست خوب نیست برات این شامل گوشت نمیشه باید گوشت بخوری گوشت گاو چون خاصیت خاصی نداره بیشتر پیشنهاد میکنن که گوسفندی بدون چربی بخوری چربی توی غذا باعث میشه رگ های بدنت بگیره خون خوب به جنین نرسه ادویه هم معدت و عذیت میکنه عذیت میشی فلفل هم در حد چاشنی داخلللل غذا مشکلی نداره ولی زیاد استفاده نکن انقباض رحم میاره عذیت میشی همین سبزی جات هم زیاد بخور زعفران و زرشک هم میتونی بخوری ولی به اندازه
بخدا چه چیزایی میپرسیدااااا
ننن اصلا گوشت گاو خیلیی گرمه و بچه رو سقط میکنه در جاع
اگه خوب پخته شده باشه بله
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.