۴ پاسخ

خوش ب حالت
من انقدر خونریزیم کم بود ک شکمم جمع نشد
مامانم می‌گفت اگه یه هفته ده روز اول خونریزی داشتی شکمت جمع میشد

توبیمارستان چک کردن مشکلی نداشتی؟
روز۱۰بروحتمادکتربرایخیه وخونریزیتم‌بگو ولی تا۴۰روزداری کم وزیادمیشه طبیعیه

فعلا اولشه زیاده به مرور زمان کم میشه بعد در حد لکه بینی میاد بعدش کلا قط میشه

طبیعیه دیگه رفته رفته خوب میشی منم همینطوری بودم الانم لکه بینی دارم

سوال های مرتبط