اول شیشه شیرو بگیر اگه زیاد شبر میخوره بعد پوشک، برای پوشک واقعا عجله ای نیس، دیر گرفتن خیلیی بهتر از زود گرفتن و اسیب های احتمالی به کودکه. تازه دیرم نه. سن استانداردش ۲.۵ سالگی تا ۳ سالگیه.
بنظرم برای پوشک هنوز زوده
ولی اگه خواستی چیزی رو ترک بدی اول شیشه رو ترک بده
شیشه شیرو اول بگی.ر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.