۳ پاسخ

اول شیشه شیرو بگیر اگه زیاد شبر میخوره بعد پوشک، برای پوشک واقعا عجله ای نیس، دیر گرفتن خیلیی بهتر از زود گرفتن و اسیب های احتمالی به کودکه. تازه دیرم نه. سن استانداردش ۲.۵ سالگی تا ۳ سالگیه.

بنظرم برای پوشک هنوز زوده
ولی اگه خواستی چیزی رو ترک بدی اول شیشه رو ترک بده

شیشه شیرو اول بگی.ر

سوال های مرتبط