سلام دوستان این یی یی چک مثبته یا منفی

تصویر
۸ پاسخ

دوباره بی بی زدم ولی منفی بود واصلا هیچی نیوفتاد

چند روز تاخیر ؟

منم دقیقا همبنجوری بود دوروز بعد ناشتا گرفتم. دوتا تیره افتاد

آره مثبته اینم بهترین عیدی واست

ب نظرم مثبته هاله داره انشاالله مثبته براک دعا کن

مثبته

سلام یه هاله کوچیک میبینم چند دقیقه ای افتاد؟

هاله داره خواهر

سوال های مرتبط

مامان یاشار و شایان مامان یاشار و شایان ۱ ماهگی
مامان ♥️♥️ مامان ♥️♥️ روزهای ابتدایی تولد
مامان لیام مامان لیام هفته سی‌وهفتم بارداری