آره زیر ۳۰ نباید باشه
۲۶ به پایینم کلا میگن خطرناکه سرکلاژ میکنن
حالا شما حتما زیرنظر پزشک باش عزیزم
اره گلم فکر کنم باید سرکلاژ بشی استراحت کن فعلا هیچ کاری نکن تا بری دکتر
اره حتما برو که سرکلاژ شی
تو هفته شما شیاف و استراحت میدن احتمالا تا انومالی میره بالا
از کجا فهمیدی ۲۸هسته
منم ۲۸
هفته ای یک بار سونو میدم اگر پایین تر از ۲۵ بیاد سرکلاژ میکنند
تا الان خداروشکر نیومده
بله برو دکتر فورا طی این یکی دوروزه سرکلاژ کنه.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.