دوستان دهانه رحم ۲۸ باشه خطر داره

۷ پاسخ

آره زیر ۳۰ نباید باشه
۲۶ به پایینم کلا میگن خطرناکه سرکلاژ میکنن
حالا شما حتما زیرنظر پزشک باش عزیزم

اره گلم فکر کنم باید سرکلاژ بشی استراحت کن فعلا هیچ کاری نکن تا بری دکتر

اره حتما برو که سرکلاژ شی

تو هفته شما شیاف و استراحت میدن احتمالا تا انومالی میره بالا

از کجا فهمیدی ۲۸هسته

منم ۲۸
هفته ای یک بار سونو میدم اگر پایین تر از ۲۵ بیاد سرکلاژ می‌کنند
تا الان خداروشکر نیومده

بله برو دکتر فورا طی این یکی دوروزه سرکلاژ کنه.

سوال های مرتبط

مامان هاکان👶🏻💙 مامان هاکان👶🏻💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان رزا مامان رزا هفته سی‌ام بارداری
مامان بلوبری🫐👶🏻 مامان بلوبری🫐👶🏻 هفته سی‌ام بارداری
مامان تو دلی💙 مامان تو دلی💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری