۵ پاسخ

مرسی ازتون 🥰🥰

من رفتم دکتر نزد گفت سم وارد بدنت میشه حتی اگر چند روز هم شیر ندی فرقی نداره

من زدم از شش ماهگی پسرم دو بار زدم هیچی هم نشد

اصلا نزن چون بوتاکس یه نوع یم که وارد شیرتم میشه

سلام من زدم 6ساعت نباید شیر بدی

سوال های مرتبط

مامان چاووش🫀 مامان چاووش🫀 ۱ سالگی
مامان پرهام مامان پرهام ۲ سالگی
مامان فندوق مامان♥️ مامان فندوق مامان♥️ ۱۷ ماهگی