صبحتون بخیر ☀️😛


بچه رفلاکس پوشک

تصویر
۵ پاسخ

صبح نیست دیگه خواهر ظهره منم ۱۱ونیم به بچه ها صبحانه دادم خودم ۲ لقمه ن‌ن خوردم گشنمه میحوام ۲ ساعت دیگه ناهار بخورم
عزیزم میتونی تاپیک قبلیمو جواب بدین خیلیی واجبه لطفا

صبح شماهم بخیر نوش جان منم الان دارم صبحانه میخورم ❤️😂

صبح متمایل به ظهرت بخیر😄😄

اینجا شبه🤣

ظهربخیرنوش جان

سوال های مرتبط

مامان آرسین مامان آرسین ۱ سالگی
مامان نُقل و نبات💙🧒 مامان نُقل و نبات💙🧒 ۱ سالگی