خایش خوب شد
خب 100 سیسی بده یا همون 90 زودتر بده هر وقت گرسنه شد بده کم کم درست میشه . دختر منم رفلاکس داشت نمیتونستم زیاد بخوره یه کوچولو بیشتر میخورد بالا میاورد 3 سیسی دارو باید بلافاصله بعد شیر میخورد اگر بعد شیر سری میدادم بالا میاورد صبر میکردم بعد یک ربع میدادم شب و تا 4 صبح نیم ساعت بعدش تا ده صبح هر دو ساعت روزهر نیم ساعت شیر میدادم بچه سیر شه بخوابه گرسنه بود نمیتونست بخوابه دو تامون اذیت میشدیم کم کم بهتر شد خداروشکر اذیت میشی ولی میگذره
دختر منم سیر نمیشد دکتر گفت داخل شیشش ی حبه قند بنداز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.