من فریز میکنم ولی برای آبمیوه
برای خوردن نی نی جالب نمیشه
حلقه ای برش میزنم داخل سینی میچینم میذارم فریزر بعد دو ساعت که یخ زد تو زیپ کیپ میریزم
تا دو یا سه ماه رنگش سفید می مونه
برا سه روز پشت سر هم فک نکنم خراب بشه برش بزن هرچقد خاسی با پوست همونجور بزار تو پلاستیک بزار یخچال بعد ک خاسی استفاده کنی یذره از سرشو جدا کن ک هوا خورده بقیشو استفاده کن
خیلی مزه بدی میگیرع
فک نکنم جالب بشه
هفته ای یکبار بخر عزیزم..لازم نیس هرروز بدی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.