نگران نباش منم مثل شما از اول بارداری تا الان هیچ علائمی ندارم
منم ندارم طبیعیه
میری هفته های بالاتر علائمت شروع میشه عزیزم
من فقد صبا حالت عوق زدن دارم علاعم دیگ ندارم
من سینه هام متورمه کمر درد هم دارم شما بتا دادی؟ من فقط بیبی چک زدم
منم همینم
منم یکم سینه هام و زیر شکمم درد دارم بعضی وقتا.
منم دقیقا
من فقط کمر درد دارم دیگه علائمی ندارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.