سلام خوبین دخار من خیلی زور میزنه مال چیه

۴ پاسخ

باد معده و روده خالی میکنه
اگه شیر خودتو میخوره،زیره سبز دم‌کن بخور

و قطره کولیک هم با مشورت دکتر بده

روی دختر من تاثیر داره
نه که زور نزنه ها،ولی خیلی بهتر میشه

کولیک

کولیک هست گلم...عرق آویشن یا دمنوشش درست کن بخور اگه شیر مادر میخوره بچت...شیرخشک هم که کلا کولیک و رفلاکس میاره

دختر منم همینجوری قررررمز میشه

سوال های مرتبط

مامان رادین👶🏼🩵 مامان رادین👶🏼🩵 ۴ ماهگی