هم هفته های من هنوز زایمان نکردین؟😂

۹ پاسخ

نهههه🥲🥲🥲

هستیم هنوز😥 شبا خودشو سفت می‌کنه و تکون زیادش نمی زاره بخوابم ولی خبری از زایمان نیس🫠

خیررررررر😭😭😭😭😭😭😭😭🔪🔪🔪🔪

نههههه🥲😮‍💨

در خدمتم😊

نه🤣🤣

من فردا۳۶هفته ام میشه

نه هستیم🫠🤣

من زایمان کردم 😂

سوال های مرتبط

مامان نعمت خدا🧿کیان مامان نعمت خدا🧿کیان ۳ ماهگی