مامانا شیاف دیکلوفناک تو بارداری باعث مرگ جنین میشه ؟😭😭😭

۱۷ پاسخ

این حرفا رو از کجا در میارین😐

سرخود چیزی استفاده نکن که انقد بترسی بعدش داروی مجاز بارداری نیست و بدون تجویز پزشک نباید استفاده کرد چون چند نفر با تجویز پزشکشون استفاده کردن دلیل نمیشه خطری نداشته باشه و سرخود از اون دارو استفاده کنیم

سریع برو دکتر وقتی درد داری سرخود چیزی استفاده نکن که بعدش استرس بگیری

چ حرفاااااا.ن بابا

نه بابا با یه بار که چیزی نمیشه نترس

نه هزيزم اين چ حرفيه ب من ب خاطر كمر دردم دكتر گفت اگ واقعا نتونستي تحمل كني ميتوني شياف ديكلوفناك استفاده كني ولي توصيه نميكنم چون رو قلب بچه ممكنه تاثير بزاره

نه عزیزم ولی سر خود استفاده نکن
من بعد از سرکلاژ که‌بستری بودم چند‌تا دکتر بهم‌داده بود استفاده کردم‌طوری ام‌نشد

منم نخواستم ته دل کسیو خالی کنم فقط دیدم چون اطلاعات نداری گفتم بهت بگم وگرنه هم خودم حاملم هم دردی که تو داری میکشی رو دارم میکشم شب روزم شده گریه اینقدر این دندون لعنتی عذابم میده تو حسرت یه خواب راحتم ولی خب مجبورم تحمل کنم

ببین با یه سرچ ساده میتونی کلی اطلاعات کسب کنی
در سه ماهه سوم خطر مرگ جنین هست ودرسته این اتفاق تو همه رخ نمیده ولی باید مراقب بود

تصویر

اگه میخوای یه خرید به صرفه و عالی برای نوزادت بکنی
بیا کانال روبیکا
کلی،لباس های خوشکل نوزادی
با قیمت مناسب کیفیت عالی داریم
با خیال راحت خرید کن چون تضمین کیفیت و قیمت داریم
ایدی کانال روبیکا
@nini_heed1

شماره روبیکا
۰۹۰۱۹۶۱۵۹۲۳

🙄🙄🙄🙄🙄

وا چه حرفیه اخه

تو هفتت پایین تره هیچی نمیشه ولی بنظرم زیاد استفاده نکن جزو داروهای مجاز تو بارداری نیست

والا منم از خودم نمیگم دیشب تا صبح از دندون درد نخوابیدم رفتم بیمارستان دکتر گفت تو بعضی موارد مرگ جنین دیده شده البته هفته من از شما بالاتره شاید برا من خطرش بیشتره
بهتره برین تو گوگل بزنین مطالعه کنین☺️

من اول بارداریم تو حساس ترین موقعیت نمیدونستم باردارم دوتا شیاف ۱۰۰ گذاشتم چون درد پریودی داشتم
چیزیمم نشد

😐😐😐😐

نه اصلا

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌وهشتم بارداری