۸ پاسخ

ببین منم از اینا بعضی وقتا دارم...از خشکی و کم آبی پوست درمیاد،خیلیم خارش داره،یه نوع اگزماس....اگه مرطوب کننده بزنی میره...واسه من که اینجوریه

مال کم ابی بدنه وقتی پوست خشک میشه ازینا در میاد ابرسان بزن خوب میشه منم داشتم

وای منم ازینا دارم من بین انگشتام و روی انگشتام زیاد هست نمیدونم بخاطر چیه نصف شب پامیشم میخارونم انقدر که میخارن

منم رو دستم چند‌دونه در آوردم خیلی میخواروندمشون الان خشک شدن دارن خوب میشن

منم داشتم عزیزم
بشدت سوزش و خارش داشت
بعدش هم‌پوستم‌کویر کویر شد
خیلی روغن نارگیل و روغن بدن و لوسیون اینا زدم که‌بهتر شد
کلا مدام در حال چرب کردن و روغن مالی دست و پا‌شکم‌هستم چون به‌محض خشک شدن سریع سوزش و خارش و دونه‌قرمز میزنه
از دکتر پرسیدم ممکنه بخاطر مشکلات کبد باشه گفتن هفته ات پایینه بخاطر اون‌نیست نگران نباش

وایی مال منم زده بود دیروز ترکوندمش 😂

اگه میخوای یه خرید به صرفه و عالی برای نوزادت بکنی
بیا کانال روبیکا
کلی،لباس های خوشکل نوزادی
با قیمت مناسب کیفیت عالی داریم
با خیال راحت خرید کن چون تضمین کیفیت و قیمت داریم
ایدی کانال روبیکا
@nini_heed1

شماره روبیکا
۰۹۰۱۹۶۱۵۹۲۳

احتمالا مورچه بوده

سوال های مرتبط