۲ پاسخ

من که فعلا بجز دکتر و اینا هیچ جا نرفتم.
بخیه هام درد میکنه‌. با شیاف فقط آروم میشم

بعد ده روز دیگه میتونی

سوال های مرتبط

مامان 💙🌠Shahan👑🧿 مامان 💙🌠Shahan👑🧿 روزهای ابتدایی تولد