۵ پاسخ

اگه خیلی شدید نیس شبا فاموتیدین بده ۲ سی‌سی، بچه من شدیده، نانAR میخوره

از گرسنگی و اضطراب جدایی بیدار میشه ، انقدر دارو الکی نده به بچه عزیزم، بچه منم بیدار میشه شیر میخوره میخوابه، شیر که میخوره خیالش راحت میشه هستم

شاید از دندون شاید گرمشه گریمیچر چرامیدی؟طول روزم میدی؟

شاید دندونه

رفلاکس داره
گرمیچر نده بیشتر رفلاکس و تشدید میکنه

سوال های مرتبط