اگه خیلی شدید نیس شبا فاموتیدین بده ۲ سیسی، بچه من شدیده، نانAR میخوره
از گرسنگی و اضطراب جدایی بیدار میشه ، انقدر دارو الکی نده به بچه عزیزم، بچه منم بیدار میشه شیر میخوره میخوابه، شیر که میخوره خیالش راحت میشه هستم
شاید از دندون شاید گرمشه گریمیچر چرامیدی؟طول روزم میدی؟
شاید دندونه
رفلاکس داره
گرمیچر نده بیشتر رفلاکس و تشدید میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.