منم ۱۱ روز دیگه دخترمو بغل میگیرم🥺انشالله به سلامتی و دل خوش بغل بگیریم نی نی هامون رو♥️
این حس مادرانه ک با استرس همراهه بده واقا من واقا اذیتم چون باعث میشه ب بچه خیلی حساس باشم
خوش بحالت خواهر
این اواخر خیلی دیر میگذره
عزیزم زایمانت طبیعی یا سزارین؟
۶۰ روزه هر لحظه دارم این حس شیرین رو تجربه میکنم🥰قابل وصف کردن نیست با هیچ کلمهیی یا واژهیی نمیتونم بگم که چقدر حالم خوبه وجود دخترم بهم آرامش،شادابی،عشق،لطافت،تراوت،نشااااط،هیجان بینهااایت، اصلا پر از انرژیهای مثبت و بیانتها شدم😍🥰 دقیقا قبل زایمانم مث شما فکر میکردم از پسش برنیام ولی الان زندگیم۱۸۰درجه تغییر کرده هم عاطفی هم روحی الهی هزاران بار شکر
انشاءالله شمام زایمان راحت و خوبی داشته باشی،روزهاتون خیلی قشنگتر از الان میشه شک نکن☺️
وای خدا
خیلی عالیه
الان ک بهش فک میکنم حاملگی خیلی دوران قشنگی هس....همش تصورش میکردم و انتظارشو داشتم...تو اتاق عمل ی پسر ک از گریه کبود شده بودو اوردن پیشم موهاش بخاطر اب دورش پیچ پیچی و خیس بود😁 خیلی گرم بود بدنش🥰 یک ماهه اون لحظه رو مدام مرور میکنم...الان کنارمه با دستای کوچولوش پهلومو سیخ میزنه😃 همشم عاشق شیر😁
ای جانم عزیزم
چه روزهای قشنگی
بللله که صحیح و سالم دخترتو بغل میگیری😍😍
من احتمالا از استرس بمیرم بچمو نبینم واقعا بچه سوم مگه استرس داره 😢
من نمیتونم تصور کنم
ی قیافه ته ذهنم هست ک ن شبیه منه ن همسرم
پس قطعا اون نیس
گاهی دلم میخاد همین فردا بیاد گاهی ب شرایط مملکت نگاه میکنم میگم ایکاش دو سال بمونه اون تو شرایط اروم شه
منتصورش میکنم تو ذهنم
منم دقیقا اینجوریم🥹🥹🥹روزی صد بار خودمو تو اتاق عمل تصور میکنم وقتی که واسه اولین لحظه میبینمش 🥺🥺🥺
واییی منم اونقد فک میکنم که ببینم بچم چه شکلیه ....🥺🥺🥺🥺
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.