منم دهم نوبت سزارینم هست هم استرس دارم هم ذوق دیدن بچمو🥺
دکتر من نامه نداده تا ۱۲ام برم😩
خیلی ریلکسه
خیلی خوب تاریخ بزنه ۱۷ام
شایدم ۲۰ام اینا
من ۱۶ اردیبهشته دیگه سنگین شدم واصلا طاقتم نمیاد
من ۱۶م نوبت عملمه نمیخوام خیلی بهش فکر کنم چون استرسی میشم سز دومم هستم سز اولمم خوب بود خیلی 😁
منم یکشنبه بستری میشم هم ذوق دارم هم استرس
من ۱۵ اردیبهشته دیگه خیلی سخته خوابیدن و بلند شدن
من دهم نوبت دارم واس سزارین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.