دکتر مدل طعم سیبشو به پسر من داده هر 4 ساعت 10 سی سی
بعد از هر بار پی پی باید بهش بدی
من گرفتم آب سیب هس روز دوسه بار هر دفه 30 سی سی
ماه گذشته کغ دخترم اسهال داشت روزی ۸.۷ اسهال میشد با هر دفع .. باید ۱۰برابر وزن به سیسی اگر ۷کیلو ۷۰سیسی اگر ۹کیلو ۹۰ سیسی اگر استفراغ میکنه فرق داره یکم ولی هر چقدر بدی خوبه چون آب از دست رفته بدنش.تامین میکنه زیادی بدی از طریق اداره دفع میشه
اسهال یا استفراغ داره؟
برا چیه؟؟
خودش نگفته؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.