کیا بچشون زردی داشته قرص فنوباربیتال دادن بهشون ؟

۵ پاسخ

منم دادم زردیش از ۱۶ شد ۱۰ دخترم اصلا تو دستگاه وای نستاد دکتر این قرص و تجویز کرد

من ولی با تجویز پزشک....

فقط شیرررر بااید بخورن اونم زیاد نداری شیر خشک بده

من زردی داشت اما قرص ندادم با شیر مداوم و دستگاع خوب شد

عزیزم قرص فنوباربیتال اصلا برای زردی نیست مطمعنید برای زردی بهتون تجویز کردن؟؟

سوال های مرتبط

مامان مامان شاهان مامان مامان شاهان ۱ ماهگی