۷ پاسخ

عجیجم😀وای من ایقد دوس دارم دست بزارم رو گوت نمرمش مالش بدم،ولی میگم بَده بچه بد میشع،خیلی خوشمزن بخدا

دختر من میگه نونم

دخترمنم عاشق ماساژ ک و ن ش هست😂😂😂😂😂😂

ما ترکا دقیقا به گون میگیم گوت 😂😂😂
میگم این چرا اینجوری نوشته 😂😂😂

پسرمنم همینه همش میگه پشتم دست بکش خوبیش اینه شبها به همین روش میخوابه

دختر من میگه پخ پخو کن 🤣🤣🤣🤣باید با سر انگاشتام کمر و شکمشو پخ پخو کنم ب قول خودش

گوتش کجاش میشع خداا🥹

سوال های مرتبط