۴ پاسخ

اینهههه نسخش
پروژسترون همون hcg

اسنپ دکتر بزن. بگو برات بنویسه.

ماما بنویسه آزاده
مگه اینکه حتما متخصص بنویسه با بیمه حساب شه
اگه میخوای آزاد بگیری برو بگو آمپول hcg برای آزاد سازی میخوام بهت میدن

نه بابا این کیوتن و فولیک اسیده

سوال های مرتبط