۶ پاسخ

ممنونم ازتون که پاسخ سوالم ودادید❤️❤️

دخترم ۶ کیلو هست ۲ هانیز میبندم

من مولفیکس ۲ میبیندم از ۴ کیلویی تا الان ک ۶ کیلو شده فکر کنم

دیگه باید۳ببندی

من دخترم ۵ کیلو یک ماهه سایز ۳ میبندم

دو

سوال های مرتبط

مامان دنیز💞دانیال💙 مامان دنیز💞دانیال💙 ۶ ماهگی