۱۰ پاسخ

زیاد لباس برداشتی به نظرم دو ست سایز ۰ کافیه و اینکه کاش کریر برنداری همون قنداق خوبه پوشکم همون سایز ۱ کافیه صفر به درد نمیخوره

سایز ۱کافیه به نظرم صفر برای نوزادان نارس یا خیلی ریزه

خیلی لباس گذاشتی دو دست کافیه یکی که اونا بپوشن براش یکی هم موقع مرخص شدن خودت عوض کنی براش

من خودم مامان اولی ام ولی بنظرم واقعالباس زیاده دودست لباس صفرکافیه
یکیشو ستی ک میگین واس خونه یکی ام واس همون بیمارستان
بقیه اش اوکیه

همون ی دست صفر و ی دستم برای مرخص شدن بزاری کافیه زیاد برندار بنظرم

و اینکه شیردوش حتما نیازه
من اصلا نخریدم🙄

لباس فقط دو دست صفر بسه
بقیش اضافیه

لباس سایز یک اصلا به کارت نمیاد

۴ دست زیاد نیست مگه چند روز نگه میدارن

فلاکسشم بزار یادت باشه اب جوشیده توش جدا ببری برا شیر خشک.
سعی کن شیشه شیرتو پرستارا نبینن

لباس زیاد گذاشتی

سوال های مرتبط