۱۲ پاسخ

هیچکدوم نیاز نیس،فقط پتو دور پیچ دو‌دست لباس سایز صفر مای بیبی با دستمال مرطوب

پوشک سایز یکم ببر چنتا

لوسیون بدن نیاز نیس نبر چون حمومش نمیکنن

پوشک سایز ۱ هم بردار احتمالا صفر کوچیک باشه.صفر برا نوزاد نارسه با وزن زیر ۲و نیم کیلوعه

سرهمی ناف میچسبه بهش بعد لباس عوض کردنی چون ناف چسبیده بهش بچه گریه می‌کنه اذیت میشه ...بازم خودت میدونی

مای بی بی سایز ۱ ببر صفر برا بچه های نارسه
فین گیر و لوسیون لازم نیست

ای جان‌چه حس خوبی
دلم‌خواست
من این ساک جمع کردن رو دلم موند
چون یهو ۳۵ هفته کیسه آبم پاره شد زایمان کردم
اتلیه زنگ زدم نوبت گرفتم گفتم برم عکسامو بگیرم بعد ساک جمع کنم که یهو کیسه آبم پاره شد و خیلی بدلم موند

سلام عزیزم مبارکه بسلامتی
لباس سرهمی نمیزارن بپوشونی بخاطر ناف بچه چون میچسبه بهش
پیرهن شلوار ببر براش

قنداق فرنگی یا ساک حمل هم داری ببر

پتوی نوزادی هم ببر

لوسیون نیاز نیست اون پستونک هم نگاه کن حتما ببین۰تا۶ماهه چون اونا اکثرا واسه بعد۶ماهه

مبارکه عزیزم ایشالله یه زایمان راحت داشته باشی🙂🫀

سوال های مرتبط