شونه و ناخنگیر لازمت نمیشه، یه شیرخشک با قطره چکونم بزار
ناخن گیر ممکن لازمت بشه و ی کرم ضد سوختگی هم بذار
پوشک برای خودت هم بردار
رکابی و آستین کوتاه هم گذاشتی؟
الحمدلله
سرهمی دو سه روز اول نپوشی بهتره ناف اذیت میشه
الهی بسلامتی
برام صلوات میفرستی منم بخیری بگذرونم
عالی
برای خودت هم
شورت سرجی فیکس بخر + پوشک سایز بزرگ
خرما و فلاکس
با کیسه آبگرم
شونه و ناخن گیر بردار لازم نمیشه
پنبه هم بذار
سزارینی هستی عزیزم
زیر انداز تعویض
ایشالله بسلامتیی راحت فارغ بشی بغل بگیریش😍😍😍
اینم عکس وسیلها
شیشه شیرو پستونک اسمشم تو بیمارستان نمیتونی بیاری چه برسه استفاده بشه
ممنون منم اسکرین گرفتم مفیدو مختصر
و اغوشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.