۱۴ پاسخ

شونه و ناخنگیر لازمت نمیشه، یه شیرخشک با قطره چکونم بزار

ناخن گیر ممکن لازمت بشه و ی کرم ضد سوختگی هم بذار

پوشک برای خودت هم بردار

رکابی و آستین کوتاه هم گذاشتی؟

الحمدلله
سرهمی دو سه روز اول نپوشی بهتره ناف اذیت میشه
الهی بسلامتی
برام صلوات میفرستی منم بخیری بگذرونم

عالی

برای خودت هم
شورت سرجی فیکس بخر + پوشک سایز بزرگ

خرما و فلاکس
با کیسه آبگرم

شونه و ناخن گیر بردار لازم نمیشه

پنبه هم بذار

سزارینی هستی عزیزم

زیر انداز تعویض

ایشالله بسلامتیی راحت فارغ بشی بغل بگیریش😍😍😍

اینم عکس وسیلها

تصویر

شیشه شیرو پستونک اسمشم تو بیمارستان نمیتونی بیاری چه برسه استفاده بشه
ممنون منم اسکرین گرفتم مفیدو مختصر

و اغوشی

سوال های مرتبط

مامان آرمین و آرمیس مامان آرمین و آرمیس ۴ ماهگی
مامان الین و ارکان مامان الین و ارکان ۲ ماهگی
مامان یاسمن و امیرعلی مامان یاسمن و امیرعلی ۱۵ ماهگی