صبح به صبح یه قهوه غلیظ بخور اگه شیر نمیدی اگرم شیر میدی که خدا بهت صبر بده
تا 10روز اوکی میشه من فقط چایی و قهوه و نسکافه خوردم آنقدر که دیگه داشتم میترکیدم
نسکافه و کاپوچینو زیاد بخور بجا چایی بخور بزار اثرش بپره من تا همین الانم گاها دارم
۶.۷ روز
وایی خیلی وحشتناک بود سر درد من قهوه زیاد بخور با آب کلا مایعات زود اثرش میزه اها دوغ هم حتما بخور زودی خوب میشی
تامیتونی چای و نسکافه بخور انقد اب بخور اثر بیحسی بره
نسکافه بخور
عزیزم تا یه ده روزی هستش شیاف بزار تا میتونی آب زیاد بخور
برا من تا یهفته بود .خدا نصیب گرگ بیابون نکنه.خیلی بده
بیحسی بودید؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.