تا کی این سردرد بعد سزارین هست؟

۹ پاسخ

درمانش فقط نسکافه و نبات

ی پنج روز داری

نسکافه بخور من تا دیروز میخوردم/ دوغ بخور من اصلا سر درد نشدم مایعات زیاد باید بخوری

چایی و نسکافه بخور از بدنت دفع شه

لابد سرتو تکون دادی

بی حسی بودین؟
خیلی تکون خوردین حرف زدین بعد زایمان؟🥺

نسکافه و قهوه بخور همش زودتر رفع میشه

تند تند نسکافه بخور عزیزم بزار از بدنت بی حسی سزارین بره

خداروشکر من اصلاً سردرد ندارم

سوال های مرتبط

مامان الین و ارکان مامان الین و ارکان ۱ ماهگی
مامان اهورا👶🏻 مامان اهورا👶🏻 ۱۳ ماهگی
مامان سید طاها مامان سید طاها ۲ ماهگی