خانومای سزارین. این خونریزی کی قطع میشه؟ 🫤🫤

۹ پاسخ

۴۵ روزگی شایدم یکی دو روز اینور اون ور

زایمان اول فقط ی هفته خونریزی مث پریودی داشتم
دومی دهنم سرویس شد تا۴۰روز. بعد اونم همش ترشح و لکه های زرد میومد

من ۸۰ روز فطع نشد صبح رفتم سونو گفت هورمون ها قاطی کرده

معمولا تا 2 ماه حالا ی کم کمتر طول میکشه

واسه من دو روز قطع شده بود الان امروز دوباره شروع شد

برا من ۵ روز لکه بینی داشتم پریود شدم امروز تموم شدم

واسه منم حدودا ۳۵روز طول کشید

وای ماله منم هنوز قطع نشده آخه. خسته شدم دیگه ☹️☹️☹️☹️

برا من ۴۵روز طول کشید

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی و لنا🩵🩷 مامان امیرعلی و لنا🩵🩷 ۵ ماهگی
مامان رادین❤️🐣 مامان رادین❤️🐣 ۱۲ ماهگی
مامان عزیز دل مادر مامان عزیز دل مادر ۱۵ ماهگی
مامان گوگولی و نی نی مامان گوگولی و نی نی ۶ ماهگی
مامان سامیار👶 مامان سامیار👶 ۶ ماهگی
مامان بَشِه❤️ مامان بَشِه❤️ ۱۶ ماهگی