۷ پاسخ

تا روز 40 ام🫠

من تا ۴۵ روز لک داشتم

چن‌روز اول خونریری زیاده بعدش نواربهداشتی نزار زخم‌میشی خونریزی درحده پد روزانس لک میشی تا سی روز

خاطرم نیست ولی اگر بزاری شکمتو خوب فشار بدن اصلا زیاد خونریزیت طول نمیکشه

هنوز دارم

هنوز لکه بینی دارم... ۴۸ روزه زایمان کردم

نه روز داشتم و خیلیییی کم بود خیلیی

سوال های مرتبط

مامان رادین❤️🐣 مامان رادین❤️🐣 ۱۲ ماهگی
مامان گوگولی و نی نی مامان گوگولی و نی نی ۶ ماهگی