سلام
خانومای سزارین شدین تا چند هفته بعد خونریزی داشتین؟

۳ پاسخ

من تا الان هست

سلام من دقیقا تا ۴۰ روز داشتم و یک روز پاک شدم و فرداش پریود شدم باز تا ۸ روز بعد تموم شد

یک هفته کلا

سوال های مرتبط

مامان الیناکوچولو👸❤️ مامان الیناکوچولو👸❤️ ۷ ماهگی
مامان ✨️فاطمه نورا✨️ مامان ✨️فاطمه نورا✨️ ۱۳ ماهگی