۴ پاسخ

عزیزم سزارین اختیاری رو چجوری انجام میدی؟نامه داری از رستم خانی؟

من اصلاهیچی نفهمیدم بریدنش فلان

سزارین اختیاری رفتی؟

من دوماه پیش زایمان کردم

سوال های مرتبط