نه گرمیه دخترمنم اینجوربود...من عرق کاسنی وشاطره قاطی داشتم با پنبه سکه ای شستم بهترشده....
حساسیت به پروتئین گاویه عزیزم
گرمیه
شیر خودت میدی؟
برا منم اینطوری شد کاسنی میزنم صورتش و گلاب بهتر شده
من ک شیره خرما خوردم صورتش اینطوری شده🫠💔
آکنه نوازادی هست خودش میره نگران نباش
زیاد گرم نزارش
بوسش نکنید
زود به زود هم ببرش حموم
دختر منم همینجوری شد دکتر گفت لبنیات رو حذف کن یه پماد بتامتازون هم داد گفت سه شب بزن خیلی بهتر شد ولی خودم فکر میکنم چون توت فرنگی خوردم حساسیت داده بود قیافه دخترت کپی دختر خودمه🥹🥹
پسر منم رو لپاش هست هی میره میاد صبا بیدارمیشه نیستن یکم بعد پیداشون میشه فقط دوتا نقطه صورتش اینجور میشه نمیدونم از چبع
دختر منم از این دوتا میزنه خیلی پوستش حساسه حتی دستمال مرطوب بخوره به صورتش دون میزنه
دختر چقدر شبیه دختر منه،پسرم عکس و دید گفت این نوراس،دراین حد شباهت
حساسیت به پروتئین گاوی داره
حساسیت به پروتئین گاوی
حساسیت به پروتئین گاوی
من بچمو فقط هم خودم ی طرفشو بوس میکردم همون قسمت کامل جوش جوشی شد دو روز بتامتازون زدم خوب شد حالا دوباره میخوام بوسش کنم😐😂
عزیزم لبنیات چی خوردی این چند روز؟
وای صورت دختر منم همینطوریه واسه دختر من لپاشه
زینک بزن
از بوس کردن زیاد یا دست الوده خورده یا شایدم از گرما اینجوری شده ببر دکتر
احتمال زیاد از گرمیه
از بوسیدن نیست؟؟
حساسیت کرده ب چیزی
دون دون شده و قرمز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.