۴ پاسخ

ب بچه منم همین جوری بود
تو صورتش جوش رده بردمش دکتر گفت حساسیت به پروتئین گاوی داره من لبنیات نخوردم ولی کیک و کلوچه خورده بودم

من شیر خودمو ریختم روش یکی دوساعت موند کلا رفتن

یا بخاطر بوسیدنه یا حساسیت به پروتئین گاوی،ببری بهتره

حساسیت انگار

سوال های مرتبط

مامان قلب خونه ❤️‍🔥 مامان قلب خونه ❤️‍🔥 ۶ ماهگی
مامان فندق👶💙 مامان فندق👶💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان کوثر و امیرعباس مامان کوثر و امیرعباس ۴ ماهگی