صورت بچم اینجوری شده طبیعیه یا ببرم دکتر

تصویر
۲ پاسخ

شاید به پروتیین گاوی حساسیت داره
اعلائم دیگه نداره؟

آره باید ببری دکتر اگزماست سعی کن فعلا گوجه بادام زمینی و کاکائو نخوری .دختر من اینجوری بود پماد ترکیبی داد درست شد

سوال های مرتبط